مربی تیم ملی کاراته گفت: حضور کاراته ایران در جام بسفر یک آزمایش و رویکرد خوبی بود تا با کشورهایی مث
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
عیار اصلی تیم ملی کاراته 3 اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود
هروی: اردوی خوبی با ترکیه و آذربایجان داشتیم/ داوران سر مهدی‌زاده را بریدند

مربی تیم ملی کاراته گفت: حضور کاراته ایران در جام بسفر یک آزمایش و رویکرد خوبی بود تا با کشورهایی مثل آذربایجان و ترکیه اردوی مشترکی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: هروی: اردوی خوبی با ترکیه و آذربایجان داشتیم/ داوران سر مهدی‌زاده را بریدند

شهرام هروی، در مورد حضور تیم ملی کاراته در اردوهای مشترک و جام بسفر که به میزبانی ترکیه برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون ترکیه تیم ملی ایران را برای حضور در اردوی مشترک به کشورشان دعوت کردند که در این اردوها کشورهای دیگر نیز حضور داشتند. در پایان این اردوهای 7 روزه که به جام بسفر نیز منتهی شد کاراته‌کاهای ما نیز وارد تاتامی شدند. به اعتقاد من حضور ما در این رقابت‌ها یک آزمایش و رویکرد خوبی بود تا با کشورهایی مثل آذربایجان و ترکیه اردوی مشترکی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا تیم‌های ترکیه و آذربایجان با نفرات اصلی خود در این اردوها و مسابقات حضور نداشتند و آیا این موضع صحت دارد یا خیر گفت: تا آنجا که ما اطلاع داریم در اردویی که با کشورهای ترکیه و آذربایجان برگزار کردیم آنها با نفرات اصلی خود در این رقابت‌ها حضور داشتند و این اردوها به سود هر دو طرف بود. در واقع هم ما از این اردوها بهره‌مند شدیم و هم کشورهایی که حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که خیلی از کارشناسان مدعی هستند که کشورهای گمنامی در این اردوها حضور داشتند و آیا این صحبت‌ها صحت دارد یا خیر، گفت: تایلند، رومانی، صربستان، مکزیک، آذربایجان و ترکیه در این رقابت‌ها حضور داشتند. ما این را قبول داریم که غیر از آذربایجان و ترکیه کشورهای دیگر محلی از اعراب در مقابل کاراته ایران ندارند، اما از اردوی مشترکی که داشتیم رضایت داریم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 13140610
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7